söndag 15 april 2007

Middag? Nä, jag tar en glass istället..

Halloj!
Vilket väder! Vilken värme! Perfekt att vara ute och gå eller åka inlines. Karlskrona har har gott om cykelvägar som är perfekta för inlines-åkning. Tänkte mig en tur till Glassiären, den lokala glassbaren, där folk står ända ute på gatan i kö. Men till slut så fick jag den...


Dessa glassar är som en hel middag å tar säkert 20-25 minuter att äta upp... så för säkerhets skull tog jag en till...


...fast i söndags då..


Jag skulle pressa lite på altanen i helgen också. Vindstilla och sol.. jätteskönt tänkte jag.. men byggarna på baksidan har ju lyckats med konststycket att ställa en kran mitt i vägen..


Så duktigt av dom..

Vi ses!
//Magnus

3 kommentarer:

Anonym sa...

glassar precis i min stil ;-) mmm
Och ja... hur kan man lyckas placera kranen så fint. hi hi

Kram

Anonym sa...

Fint foto på kranen! ;-)

Är det solen som skymtar där bakom? ;p

*kram*

Anonym sa...

Jag var på Glassiären igår. Vilken glass ;)